Najczęściej zadawane pytania

Czy wystawiacie faktury?

Tak, wystawiamy faktury. Każde zamówienie jest przez nas rejestrowane i zawsze wystawiany jest dokument sprzedaży.

Ile trwa realizacja zamówienia?

W zależności od rodzaju usługi oraz ilości zamawianych interakcje zamówienie może być zrealizowane od kilku minut do kilkunastu miesięcy od zaksięgowania wpłaty.

Jak znaleźć nazwę użytkownika na Instagramie?

Należy ją skopiować bezpośrednio z linku przeglądarki internetowej.

Czy muszę podawać hasła dostępowe do swoich kont?

Zamówienia są realizowane na podstawie przesłanego linku i nie wymagamy przesłania jakichkolwiek danych dostępowych do Twoich kont w serwisach społecznościowych.

Czy interakcje są trwałe i zostaną na zawsze?

Realizujemy zamówienia rzetelnie w możliwie najbezpieczniejszy sposób, dzięki czemu interakcje są maksymalnie stabilne.

Czy oprócz oferty zaprezentowanej na stronie świadczycie inne usługi?

Tak. W takim przypadku prosimy o kontakt, a na każde zapytanie odpowiadamy najszybciej jak to możliwe.

Czy współpraca z serwisem jest poufna i można liczyć na dyskrecję?

Tak. Współpraca z naszym serwisem na każdym etapie współpracy jest obarczona tajemnicą handlową i nigdy nie udostępnimy żadnych danych związanych z Twoją osobą lub firmą.

Czy zamawianie interakcji jest bezpieczne?

Kupowanie interakcji w naszym serwisie jest bezpieczne.

Czy kupowanie interakcji jest legalne?

Tak. Zamawianie interakcji jest legalne i na chwilę obecną nie ma żadnych przeciwwskazań prawnych w polskim prawie dotyczących kupowania jakichkolwiek interakcji.

Czy otrzymam potwierdzenie płatności?

Tak. Dostaniesz od nas mailowe potwierdzenie płatności na podany adres e-mail podczas składania zamówienia.

Jakie dane są wymagane do zakupu interakcji?

Nie wymagamy do zakupu interakcji żadnych danych dostępowych do kont społecznościowych. Jedynie potrzebujemy podstawowe informacje niezbędne do wystawienia faktury i link do promowania. Ważne jest podanie prawidłowego adresu e-mail ponieważ wyślemy na wskazany adres potwierdzenie zamówienia w formie elektronicznej. Numer telefonu jest podawany opcjonalnie i pozwala na kontakt gdy są problemy związane z zamówieniem np. brakuje linku lub link jest nieprawidłowy.

Czy muszę być pełnoletni, aby móc skorzystać z serwisu?

Nie trzeba być pełnoletnim, aby móc skorzystać z serwisu.

Czy mogę zamówić usługę jako prezent dla osoby trzeciej?

Tak. Pamiętaj tylko, że musisz mieć zgodę właściciela profilu na zrealizowanie zamówionej usługi.

Czy mogę zamówić usługę dla innego profilu, którym nie zarządzam?

Tak. Pamiętaj tylko, że musisz mieć zgodę właściciela profilu na zrealizowanie zamówionej usługi.

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy






    Marketing internetowy

    Dlaczego warto skorzystać z
    wachlarza naszych usług?

    Szybkie działania

    Nigdy nie trzeba czekać na efekty naszych prac.

    Niezawodny system

    Od 12 lat prężnie rozwijamy nasze oprogramowanie.

    Globalny zasięg

    Obsługujemy firmy i osoby prywatne z całego świata.

    Duże możliwości

    Oferujemy ponad 350 usługi cały czas rozwijamy się.